miercuri, 21 decembrie 2011

 buna vreau sa va postez cateva statusuri scrise de mine sper sa va placa:
 ! team iubit si inca te iubesc .si vei ocupa o parte din inima mea.te iert pentru ca miai gresit dar nu o sa si uit :)
 2.mai umilit in fata tuturor. imi este rusine sa ma mai uit in ochi lor :( tu nu tiai dat seama cat de mult tin eu la tine ai vrut doar sa iti bati joc de mine
3.Acum imi dau seama cat de mult am gresit ingnorand persoana care ma iubea.si alergam dupa persoana care nici macar nu stia ca exist.dar acum e prea tarziu o alta fata de mana el tine si nu mai simte nimic pentru mine :(
4.stiu.am gresit spunanduti ca nu imi pasa de tine si de sentimentele care le ai pentru mine dar acum e prea tarziu degeaba incerc sa il recasig ca acum el cu alta este si nu mai pot face nimik
5oare ma mai iubesti ? oare mai ai sentimente pentru mine sau  teai plictisit de mine si cu alta tu vei ramane? 
6 imi pare rau ca am gresit fata de tine .am fost egoista si rea cand te acumzam ca ma ma inseli dar tu defapt imi zikeai adevarul.imi pare rau..dar sunt foarte fericita ca ai avut curajul sa imi mai dai a 2 sana fara sa iti pese de trecut si nepasanduti ca poate te mai ranesc dar sa sti ca no fac cu intentie eu te iubesc si nu as vrea nicioadta sa iti fac rau 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu